Tule mukaan talkoisiin Kallavesj'-messuille!

Kevään Kallavesj’-messuille tarvitaan taas teidän jäsenten apua. Tarjolla on monenlaista mukavaa tekemistä – ja tietenkin hyvässä seurassa.

Messut järjestetään Kuopio-hallissa 5.-7.4. Rakentaminen alkaa messuja edeltävänä tiistaina ja purkutyöt viimeistellään seuraavana maanantaina.

Alta löydät kuvaukset eri talkootehtävistä ja vastuuhenkilöiden yhteystiedot. Voit ilmoittautua talkoisiin ottamalla yhteyttä vastuuhenkilöihin tai täyttämällä sivun alalaidasta löytyvän lomakkeen.

Ilmoittaudu rohkeasti mukaan!

PS. Talkookutsun saa jakaa eteenpäin myös muille perheenjäsenille.

MESSUTOIMIKUNTA

Rakentaminen ja purku:
Näyttelyosastojen merkkaus, ravintolan rakentaminen, esiintymislavan kasaus, näytteilleasettajien kuljetuskaluston pesu, rakenteiden purku ja siivous. Lisätietoja: Tero Hakkarainen, 050 379 3225, tero88.hakkarainen(at)gmail.com.

Kuljetukset:
Tavaroiden kuljetus Pirttiniemestä Kuopio-hallille ja takaisin sekä juoksevien asioiden hoitaminen messujen aikana. Lisätietoja: Pasi Hannula, 040 503 4486, pasi.hannula(at)gmail.com.

Sähkötyöt:
Sähköliittymien asennus ja purku sekä päivystys messujen aikana. Lisätietoja: Kalle Heikkinen, 040 519 5607, kallehe(at)outlook.com.

Siivous ja ylläpito:
Yleisen siisteyden ylläpito messujen aikana ja tilattujen osastosiivousten hoitaminen messupäivien välissä. Lisätietoja: Terttu Hartikainen, 044 597 9945, tepa.hartikainen(at)gmail.com.

Info ja narikka:
Näytteilleasettajien opastus rakentamisaikana, kävijöiden opastus messujen aikana ja narikan hoitaminen. Lisätietoja: Ulla Vuori, 040 546 3889, ullahelina(at)gmail.com.

Pankki:
Messujen rahaliikenteen hoitaminen. Lisätietoja: Jari Korkalainen, 050 364 8193, korkalainenjari(at)outlook.com.

Ravintola Reimari ja Café Masto:
Lounaan ja kahviotuotteiden valmistus ja esille laitto, siisteyden ylläpito sekä myynti. Lisätietoja: Ulla Carroll-Hämäläinen, 050 311 5580, carroll.ulla(at)gmail.com.

Kassapalvelut ja pysäköintilippujen myynti:
Kassatyöskentely Ravintola Reimarissa ja pysäköintilippujen myynti Kuopio-hallin aulassa. Lisätietoja: Riitta Pettersson, 040 565 5109, riittapettersson50(at)gmail.com.

Seuraosasto:
Seuran toiminnan esittely kävijöille ja aktiivinen jäsenhankinta. Lisätietoja: Mikko Kuparinen, 0400 606 055, mikko.kuparinen(at)canelco.fi .

Järjestyksenvalvonta:
Järjestyksenvalvontatehtävät. Lisätietoja: Harri Saastamoinen, 0400 466 465, harri.suastamoinen(at)gmail.com.

Olen käytettävissä Kallavesj' 2024 -messuilla seuraavissa talkootehtävissä (valitse yksi tai useampi):