Nuorten ja aikuisten purjehduskoulu

Kuopion Pursiseura järjestää yli 13-vuotiaille suunnatun nuorten ja aikuisten purjehduskoulun Pirttiniemen tukikohdassa kesäkuun alussa. Purjehduskoulun tavoitteena on oppia turvallisen purjehduksen ja veneilyn perusteita Laserilla. Purjehduskoulu koostuu käytännön harjoitteista vesillä ja maissa sekä ytimekkäistä oppimistuokioista veneilytietouden parissa. Osallistujien tulee olla uimataitoisia, mutta aiempaa veneilykokemusta, omaa venettä tai purjehdusvarusteita ei vaadita.

Purjehduskoulun jälkeen on mahdollista jatkaa purjehdusharrastusta Kuopion Pursiseuran järjestämissä viikkoharjoituksissa. Viikkoharjoituksiin osallistuminen edellyttää seuran jäsenyyttä. Lisätietoa jäsenyydestä löydät täältä.

Ajankohta:
3.-5.6. ja 10.-12.6.2024 (klo 17.00-21.00)

Paikka:
Luotsi-toimintakeskus, Pirttiniemi (Vesitie 17, 70460 Kuopio, ks. ajo-ohjeet)

Osallistumismaksu:
185 € (KuoPS:n jäsenille 150 €)

Ilmoittautuminen:
20.5.2024 mennessä alla olevalla lomakkeella

Lisätietoja:
050 547 5204 / anna.matto(at)gmail.com

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu nuorten ja aikuisten purjehduskouluun täyttämällä alla oleva ilmoittautumislomake.

Laskutus:
Haluan liittyä Kuopion Pursiseuran jäseneksi:
Kuvauslupa:

Jos olet alle 18-vuotias, täytä myös alla olevat tiedot.