Ehdota tai ilmianna henkilöitä seuran luottamustehtäviin

Kuopion Pursiseuran syyskokouksessa 2.11.2024 valitaan hallituksen jäsenet erovuoroisten tilalle. Erovuoroiset voidaan valita myös uudelleen.

Erovuoroiset:

• Mikko Kuparinen (1. varakommodori, talous)
  • Tarmo Föhr (kilpailutoimikunta)
  • Jussi Hämäläinen (koulutustoimikunta)
  • Tero Hakkarainen (matkaveneilytoimikunta)

Hallituksen jäsenet valitaan kahdeksi kalenterivuodeksi (2025-2026). Hallituksen jäsenet toimivat myös varsinaisten toimikuntien puheenjohtajina.

Hallituksessa jatkavat (2024-2025):

• Antti Iire (kommodori)
  • Harri Saastamoinen (2. varakommodori, kiinteistöt)
  • Anna Mättö (juniori- ja kevytvenetoimikunta)
  • Ulla Carroll-Hämäläinen (järjestelytoimikunta)

Kuvaus vapautuvista luottamustehtävistä:

1. varakommodori (talous)

• Seuran talouden kehittäminen ja seuranta yhteistyössä hallituksen, pääsihteerin ja tilitoimiston kanssa.

Kilpailutoimikunnan puheenjohtaja

• Seuran kilpailutoiminnan kehittäminen ja kilpailutoimikunnan toiminnan organisointi ja johtaminen.

Koulutustoimikunnan puheenjohtaja

• Seuran koulutustoiminnan kehittäminen ja koulutustoimikunnan toiminnan organisointi ja johtaminen.

Matkaveneilytoimikunnan puheenjohtaja

• Seuran matkaveneilytoiminnan kehittäminen ja matkaveneilytoimikunnan toiminnan organisointi ja johtaminen.

Ehdota henkilöitä 30.9.2024 mennessä!

Vaalitoimikunta toivoo seuran jäseniltä hyvin valmisteltuja esityksiä valittaviksi henkilöiksi. Esityksen voi tehdä alta löytyvällä lomakkeella, sähköpostitse kuops(at)kuopionpursiseura.fi tai puhelimitse 040 760 3446. Esitykset tulee tehdä 30.9.2024 mennessä.

Esityksessä tulee olla:

• Esitetyn henkilön nimi
  • Luottamustehtävä, mihin henkilöä esitetään
  • Perustelut esitykselle

Vaalitoimikunta käsittelee kaikki esitykset ja koostaa niistä oman esityksensä syyskokoukselle.

Tehtäviin toivotaan esitettävän sekä miehiä että naisia, niin kokeneita kuin tuoreempiakin seuran jäseniä.

Hallitustehtävien lisäksi, voit samalla myös ehdottaa henkilöitä seuran toimikuntiin ja muihin tehtäviin.

Vaalitoimikunnan puheenjohtajana toimii Jan Jansson ja jäseninä Riitta Pettersson, Ossi Sivén ja Tero Hakkarainen.

Lisätietoja: Jani Kelo, 040 760 3446, kuops(at)kuopionpursiseura.fi

Ehdotuslomake