Kallavesj' 2024 -messut

• pe-su 5.7.4.2024
  • Kuopio-halli

Kallavesj’-messut on Kuopion Pursiseuran vuosittain järjestämä veneilyn, matkailun ja vapaa-ajan suurtapahtuma.

Veneiden yhteislasku

• la 18.5.2024 klo 8
  • Pirttiniemen tukikohta

Veneiden yhteislasku Pirttiniemen tukikohdassa. Huom! Päivän aikana ei lasketa veneitä kaikilta nostopaikoilta.

Veneiden yhteislasku

• la 25.5.2024 klo 8

Veneilykauden avajaiset

• pe 31.5.2024
  • Pirttiniemen tukikohta

Veneilykauden avajaiset Pirttiniemen tukikohdassa. Lisätietoa tapahtumasta myöhemmin.

Rantakalailta ja lasten olympialaiset

• la-su 3.4.8.2024
  • Iivarinsalon tukikohta

Perinteinen rantakalailta ja lasten olympialaiset Iivarinsalon tukikohdassa. Lisätietoa tapahtumasta myöhemmin.

Mastonkaatajaiset

• la 7.9.2024
  • Jänissalon tukikohta

Perinteiset mastonkaatajaiset Jänissalon tukikohdassa. Lisätietoa tapahtumasta myöhemmin.

Veneiden yhteisnosto

• la 28.9.2024 klo 8
  • Pirttiniemen tukikohta

Veneiden yhteisnosto Pirttiniemen tukikohdassa. Huom! Päivän aikana ei nosteta veneitä kaikilta nostopaikoilta.

Veneiden yhteisnosto

• la 5.10.2024 klo 8

Syyskokous

• la 2.11.2024 klo 14
  • Luotsi-toimintakeskus

Kuopion Pursiseuran sääntömääräinen syyskokous Luotsi-toimintakeskuksessa. Kokouskutsu ja esityslista julkaistaan lokakuun aikana.

Veneilykauden päättäjäiset

• la 2.11.2024 klo 18
  • Pirttiniemen huvila

Veneilykauden päättäjäiset Pirttiniemen huvilalla. Lisätietoa tapahtumasta myöhemmin.