Juniori- ja kevytvenetoiminta starttaa 16.5.

9.5.2020

Purjehduskesä avataan kevytvenepurjehtijoiden osalta 16.5. klo 10-13 Pirttiniemessä. Lauantaiaamupäivän aikana laitetaan kalusto kuntoon tulevan kesän purjehduksia varten. Tapahtumassa kelivaraus, joten seuratkaa ilmoittelua Nimenhuudossa ja WhatsApp-ryhmissä.

Purjehdustreenit alkavat toukokuun lopulla. Tarkempi aikataulu löytyy Nimenhuudosta. Lisäksi kesäkuun ensimmäisellä viikolla järjestetään jatkavien purjehtijoiden leirit.

Uusien kevytvenepurjehtijoiden leirit kulkevat nykyisin nimellä Purjehduskoulut. Lasten, nuorten ja aikuisten purjehduskoulut alkavat 8.6.

Kesän harjoituskaudelle ja leireille ilmoittaudutaan seuran nettisivujen kautta: www.kuopionpursiseura.fi/leirit-ja-koulutukset

Kaikessa toiminnassa otetaan huomioon koronavirusepidemian aiheuttamat rajoitukset ja toimintaohjeet.

Lisätietoja: Anna Mättö / 050 547 5204 / anna.matto(at)gmail.com