Kallavesj’ 2020 -messut peruttu koronaviruksen takia

12.3.2020

Kuopion Pursiseuran hallitus on päättänyt THL:n suosituksen mukaisesti perua Kallavesj’ 2020 -messut koronaviruksen leviämisen ehkäisemiseksi. Messut oli tarkoitus järjestää Kuopio-hallissa 27.-29.3.

Kallavesj’-messujen järjestäminen on kuulunut Kuopion Pursiseuran toimintaan vuodesta 1964 lähtien ja tapahtuma joudutaan perumaan nyt ensimmäistä kertaa. Tapahtuma on kerännyt vuosittain yli 25 000 kävijää tutustumaan näytteilleasettajien monipuoliseen tarjontaan. Näytteilleasettajia on ollut vuosittain yli 100.

Messujen peruuntumisesta huolimatta Kuopion Pursiseura jatkaa vahvaa työtä veneilyn ja vesillä liikkumisen edistämiseksi ja keväälle suunnitellut veneilykurssit järjestetään suunnitelmien mukaisesti. Seura valmistautuu myös Kuopion Saanassa 12.-13.6. järjestettävän uuden Kuopion Uivan venenäyttelyn järjestämiseen.

Kallavesj’-messut saavat jatkoa entistä vahvempana maaliskuussa 2021.

Kuopion Pursiseura pahoittelee tapahtuman peruutuksesta aiheutunutta ylimääräistä vaivaa kaikille tapahtuman järjestämiseen osallistuneille toimijoille.

Lisätietoja: messupäällikkö Jani Kelo / 040 760 3446 / kuops(at)kuopionpursiseura.fi