Kysely Kallavesj' 2023 -messujen talkoolaisille - vastaa 31.10. mennessä!

16.9.2022

Kallavesj'-messut on Kuopion Pursiseuran järjestämä veneilyn, matkailun ja vapaa-ajan suurtapahtuma. Messujen tarkoituksena on edistää veneilyä ja tuoda KuoPS:n toimintaa tutuksi suurelle yleisölle. Tapahtuman taloudellinen vaikutus seuran toimintaan on merkittävä.

Kallavesj'-messut on jouduttu perumaan koronan takia vuosina 2020-2022, mutta ensi keväänä messut järjestetään taas normaalisti. Kuopio-halli on varattu tapahtumaa varten 31.3.-2.4.2023.

Tapahtuman järjestelyihin on osallistunut vuosittain yli 100 vapaaehtoista seuran jäsentä ja tapahtuman onnistuminen vaatii ensi keväänäkin jäsenten aktiivista osallistumista erilaisiin tehtäviin niin rakentamisaikana kuin messupäivienkin aikana.

Haluamme kartoittaa nyt teidän jäsenten mahdollisuuksia osallistua Kallavesj'-messujen järjestelyihin ensi keväänä ja on ensiarvoisen tärkeää, että jokainen teistä vastaisi seuran nettisivuilta löytyvään lyhyeen kyselyyn 31.10.2022 mennessä.

Vastausten perusteella tiedämme, mitä toimintoja voimme järjestää talkoovoimin ja mihin mahdollisesti tarvitaan ulkopuolista apua. Seuran talouden kannalta on tärkeää, että mahdollisimman moni toiminto voidaan hoitaa itse. Eri tehtävien kuvaukset löydät nettisivuilta.

Messutoimikunta etsii lisäksi vastuuhenkilöitä seuraosaston, liikenteenohjauksen ja järjestyksenvalvonnan järjestämiseen. Lisätietoa näistä tehtävistä saat seuran toimistolta.

Kiitos jo etukäteen!

P.S. Kyselyä saa jakaa eteenpäin myös muiden perheenjäsenten vastattavaksi.

MESSUTOIMIKUNTA