Sinustako veneilykouluttaja?

25.2.2021

Kuopion Pursiseura tarjoaa laadukasta ja monipuolista veneilykoulutusta seuran jäsenille ja muille asiasta kiinnostuneille. Toiminnan turvaamiseksi tulevaisuudessa, tarvitsemme uusia tehtäviin sitoutuneita veneily-, purjehdus- ja navigointikouluttajia. Kaikki kouluttajamme ovat SPV:n kouluttamia ja tehtäviinsä auktorisoimia.

Kaipaamme kouluttajiksi kokeneita veneilijöitä, joilla mielellään on omat pätevyydet kunnossa (yleensä päällikkötaso ja kv-huviveneilijänkirja) ja jotka haluaisivat pätevöityä SPV:n hyväksymiksi veneilykouluttajiksi joko moottori- tai purjeveneilijöiden tarpeisiin tai molempiin.

Jos kiinnostuit tai haluat lisätietoa SPV:n koulutusväylästä, ota yhteyttä koulutuspäällikköömme Antti Iireen, 044 785 6925, iireantti(at)gmail.com.

Huom! Ensimmäinen mahdollisuus osallistua kouluttajakurssille on jo maaliskuun alussa Helsingissä (koulutukset pääosin etäkoulutuksina). Ole nopea!