Syyskokouksessa palkittiin ansioituneita ja hyväksyttiin sääntömuutosehdotus

20.11.2019

Kuopion Pursiseuran sääntömääräinen syyskokous järjestettiin Pohjois-Savon Osuuspankin pankkisalissa tiistaina 19.11. Kokoukseen osallistui 34 seuran jäsentä.

Kokouksen alussa palkittiin vuoden aikana ansioituneita jäseniä.

Pekka Granrothille myönnettiin seuran kunniajäsenen arvo.

Tarmo Föhriä muistettiin lahjakortilla aktiivisesta toiminnasta seuran hyväksi.

Matkaveneilytoimikunta julkisti vuoden veneilijäperheen palkinnon saajaksi Paavo ja Reetta Koistisen perheen.

Kilpailutoimikunta palkitsi Erik-Mikael Erikssonin mestariviirillä osoituksena menestymisestä kilpailukauden aikana. Kilpailutoimikunta palkitsi lisäksi Jari Kettusen Seilorin taulu -kiertopalkinnolla ja Riku Jaakonsaaren Haastajan kiulu -kiertopalkinnolla.

Osuuspankin stipendit myönnettiin Anna Breulle, Mino Kumpulaiselle ja Kaapo Mätölle.

Kokouksessa määrättiin jäseniltä perittävät maksut sekä vahvistettiin hallituksen laatima toimintasuunnitelma ja talousarvio tulevalle vuodelle. Kokouksessa käsiteltiin myös sääntömuutosehdotus, mikä hyväksyttiin esitetyin muutoksin.

Kokouksessa valittiin hallituksen jäsenet erovuoroisten tilalle. Seuran kommodorina jatkaa Ossi Sivén, 2. varakommodorina Arto Boman, juniori- ja kevytvenetoimikunnan puheenjohtajana Anna Mättö, järjestelytoimikunnan puheenjohtajana Riitta Pettersson ja koulutustoimikunnan puheenjohtajana Antti Iire. Uudeksi kilpailutoimikunnan puheenjohtajaksi valittiin Tarmo Föhr ja uudeksi matkaveneilytoimikunnan puheenjohtajaksi Tero Hakkarainen.

Hallituksessa jatkavat myös Antti Eskelinen (1. varakommodori) ja Arja Soramäki (messutoimikunta).