Tule toimitsijaksi Kallavesj'-messuille!

6.1.2019

Kallavesj’-messujen järjestäminen on kuulunut Kuopion Pursiseuran toimintaan jo vuodesta 1964 lähtien ja ensi kevään messujen ajankohdaksi on ankkuroitu 29.-31.3.2019.

Nyt jo 56. kerran järjestettävän tapahtuman onnistumisen edellytyksenä on seuran jäsenten aktiivinen osallistuminen erilaisiin talkootyötehtäviin messujen järjestelyissä.

Tarjolla on monenlaista tekemistä niin rakentamisessa ennen messuja, messujen aikana kuin messujen jälkeen purkuhommissakin. Messujen aikana tekemistä on mm. ravintolassa, sähkötöissä, info-pisteessä jne. Kaikille löytyy varmasti mielekästä ja tärkeää tekemistä ja pienikin apu on tarpeen.

Talkoisiin ovat lämpimästi tervetulleita sekä uudet että vanhat seuran jäsenet! Messutalkoisiin osallistuminen on hyvä keino tutustua seuran jäseniin ja toimintaan. Seuran jäsenyys ei ole kuitenkaan edellytyksenä osallistumiselle, vaan mukaan toivotetaan tervetulleeksi myös henkilöt, jotka eivät seuraan kuulu.

Ilmoittaudu Kallavesj'-messujen toimitsijaksi ottamalla yhteyttä eri toimintojen vastuuhenkilöihin, joiden yhteystiedot löydät alta.

Rakentaminen ja purku:

Martti Lehtinen, 040 532 4010, marttijo(at)gmail.com

Tehtävinä mm. näyttelyosastojen merkkaus, ravintolan ja kahvilan rakentaminen, esiintymislavan kasaus ja näytteilleasettajien autojen pesu, rakenteiden purku ja siivous.

Kuljetukset:

Pasi Hannula, 0500 860 851, pasi.hannula(at)gmail.com

Tehtävinä mm. tavaroiden kuljetus Pirttiniemestä Kuopio-hallille ja takaisin sekä juoksevien asioiden hoitaminen messujen aikana.

Sähkötyöt:

Kalle Heikkinen, 040 519 5607, kallehe(at)outlook.com

Tehtävinä mm. sähköliittymien asennus ja purku sekä päivystys messujen aikana.

Siivous ja ylläpito:

Terttu Hartikainen, 044 597 9945, tepa.hartikainen(at)gmail.com

Tehtävinä mm. yleisen siisteyden ylläpito messujen aikana ja tilattujen osastosiivousten hoitaminen messupäivien välissä.

Info ja narikka:

Ulla Vuori, 040 546 3889, ullahelina(at)gmail.com

Tehtävinä mm. näytteilleasettajien opastus rakentamisaikana, kävijöiden opastus messujen aikana ja narikan hoitaminen.

Pankki:

Jari Korkalainen, 044 366 6546, korkalainenjari(at)outlook.com

Tehtävinä mm. messujen rahaliikenteen hoitaminen.

Ravintola Reimari ja Kahvila Kummeli:

Anne Serguskin, 050 490 2673, anne.serguskin(at)luukku.com

Tehtävinä mm. ruoan valmistus ja tarjoilu.

Grilli:

Jari Kettunen, 040 732 1854, jari.kettunen(at)ohjelmointirengas.fi

Tehtävinä mm. grillin kasaaminen ja makkaranpaisto.

Kassapalvelut:

Riitta Pettersson, 040 565 5109, riittapettersson50(at)gmail.com

Tehtävinä mm. kassatyöskentely.

Seuran osasto:

Henrik Fogelholm, 044 238 5533, henrik.fogelholm(at)gmail.com

Tehtävinä mm. seuran toiminnan esittely kävijöille ja jäsenhankinta.

Järjestyksenvalvonta, liikenteenohjaus ja parkkilippujen myynti:

Jani Kelo, 040 760 3446, kuops(at)kuopionpursiseura.fi

Tehtävinä mm. järjestyksenvalvonta, liikenteenohjaus rakentamisaikana ja messujen aikana sekä parkkilippujen myynti.