Ylimääräinen jäsenmaksu peritään lokakuussa

5.10.2022

Viime maaliskuussa järjestetty Kuopion Pursiseuran kevätkokous valtuutti hallituksen tarvittaessa perimään varsinaisilta jäseniltä enintään 50 euron ylimääräisen jäsenmaksun syyskauden 2022 aikana.

Seuran hallitus päätti 28.9. pitämässään kokouksessa periä kevätkokouksen valtuutuksen mukaisesti varsinaisilta jäseniltä 50 euron ylimääräisen jäsenmaksun lokakuun aikana. Ylimääräinen jäsenmaksu ei koske muita jäsenryhmiä kuin varsinaisia jäseniä.

Ylimääräisen jäsenmaksun turvin seuran on mahdollista selvitä loppuvuoden taloudellisista haasteista, jotka johtuvat Kallavesj’-messujen peruuntumisesta aiheutuneista kuluista ja tulonmenetyksistä. Kallavesj’-messut jouduttiin perumaan viime keväänä jo kolmannen kerran peräkkäin koronatilanteen takia. Lisäksi seuran tulee varautua tulevan talven aikana nouseviin sähkö- ym. kustannuksiin.

HALLITUS