Venepaikat

Pirttiniemessä on noin 300 laituri- ja talvisäilytyspaikkaa seuran jäsenten veneille ja näiden lisäksi vierasvenepaikkoja tilapäistä venepaikkaa tarvitseville.

Veneiden säilyttäminen vartioidulla Pirttiniemen alueella on edullista ja turvallista. Myös satamapalvelut ovat kattavat.

• Sähkö laitureilla
  • Juomavesipisteet (2 kpl)
  • Septitankin imutyhjennyslaitteet (2 kpl)
  • Veneiden nostoluiska
  • Huoltolaituri
  • Hiab- ja mastonosturi
  • Yhteisnostot ja -laskut
  • Jätepiste
  • WC
  • Satamamestari

Pirttiniemessä säilytettävien veneiden tulee olla katsastettuja ja vakuutettuja. Venepaikka edellyttää lisäksi vartiovuoron hoitamista. Venepaikkasäännöt löydät täältä.

Venepaikkaa voi hakea täyttämällä venepaikkahakemuksen tai ottamalla yhteyttä seuran toimistolle. Venepaikkaan liittyvät maksut peritään voimassa olevan hinnaston mukaisesti.

Vierasveneilijöitä pyydetään ottamaan yhteyttä satamamestariin, puh. 0400 571 382.