Syyskokous pidettiin 23.11.

24.11.2022

Kuopion Pursiseuran sääntömääräinen syyskokous pidettiin Luotsi-toimintakeskuksessa keskiviikkona 23.11. Kokoukseen osallistui 25 seuran jäsentä.

Kokouksessa vahvistettiin toimintasuunnitelma ja tulo- ja menoarvio sekä liittymis-, jäsen- ja venepaikkamaksujen suuruudet seuraavalle kalenterivuodelle. Kokousmateriaalit on saatavilla seuran toimistolta.

Seuran uudeksi 1. varakommodoriksi valittiin Mikko Kuparinen ja koulutustoimikunnan puheenjohtajaksi Jussi Hämäläinen. Tarmo Föhr valittiin jatkokaudelle kilpailutoimikunnan puheenjohtajaksi ja Tero Hakkarainen jatkokaudelle matkaveneilytoimikunnan puheenjohtajaksi.

Hallituksessa jatkavat myös Antti Iire (kommodori), Harri Saastamoinen (2. varakommodori), Anna Mättö (juniori- ja kevytvenetoimikunta), Virpi Vähämaa (järjestelytoimikunta) ja Ari Pietiläinen (messutoimikunta).

Tilintarkastajaksi valittiin Juha Tissari ja toiminnantarkastajaksi Seppo Karvinen. Varatilintarkastajaksi valittiin SYS Audit Oy ja varatoiminnantarkastajaksi Aimo Laitinen.

Varsinaisen kokouksen jälkeen tilaisuus jatkui keskustelutilaisuutena, jonka aiheena oli veneiden yhteisnostot.

Huomionosoitukset

Johanna Kylmäoja nimitettiin Tukikippariksi (nro 98).

Matkaveneilytoimikunta julkisti vuoden veneilijäperheen palkinnon saajaksi Jyrki ja Hanna-Reetta Kyynäräisen perheen.

Kilpailutoimikunta palkitsi Alvar Kuustosen mestariviirillä, Asko Hämäläisen Haastajan kiulu -kiertopalkinnolla ja Mikko Miettisen Seilorin taulu -kiertopalkinnolla.

OP Pohjois-Savon stipendit myönnettiin Sara Tiaiselle, Auri Kyynäräiselle ja Pihla Mätölle.