Jänissalon tukikohtaan etsitään uutta isäntää

1.2.2022

Jari Korkalaisen ja Anne Kaitosalon kausi Jänissalon tukikohdan isäntäparina on päättymässä ja heidän tilalleen etsitään nyt uutta isäntää / isäntäparia.

Tukikohtaisännän tehtäviin kuuluu vastata tukikohdan ylläpidosta ja järjestyksestä sekä järjestää tukikohdassa jäsenistölle suunnattuja tapahtumia yhdessä muiden tukikohtatoimikunnan jäsenten kanssa.

Jari ja Anne ovat pitäneet erittäin hyvää huolta tukikohdasta ja suurempia korjaustoimenpiteitä ei tukikohdassa ole lähitulevaisuudessa odotettavissa.

- Jänissalon isäntäparina toimiminen on ollut mielenkiintoista ja antoisaa. Vuosien varrelle on kertynyt paljon mukavia hetkiä ja on ollut hienoa tehdä seuratyötä, millä on ollut merkitystä, kertovat Jari ja Anne kokemuksistaan.

Tehtävästä kiinnostuneita pyydetään ottamaan yhteyttä seuran toimistolle kuops(at)kuopionpursiseura.fi tai 040 760 3446.