Tukikohdat

Kuopion Pursiseuralla on kolme upeaa tukikohtaa. Kotisatamana toimiva Pirttiniemen tukikohta sijaitsee Kallaveden rannalla vain muutaman kilometrin päässä Kuopion keskustasta. Saaristotukikohdat sijaitsevat eteläisellä Kallavedellä Iivarinsalossa ja Suvasvedellä Jänissalossa.

Seuran jäsenillä on myös oikeus käyttää muiden Saimaan alueen pursiseurojen yhteiskäytössä olevia tukikohtia paikkakohtaisin laiturimaksuin. Tukikohtaoppaan voit noutaa veloituksetta seuran toimistolta. Lisätietoa löydät myös Saimaan Pursiseurojen nettisivuilta.

Seuran jäsenyys osoitetaan tukikohdissa perälipulla tai veneenomistajan viirillä. Lippuja ja viirejä sekä tukikohtiin käyviä seura-avaimia on saatavilla seuran toimistolta ja satamamestarilta.