Veneiden yhteisnostot

Pirttiniemessä järjestetään keväisin ja syksyisin kaksi yhteisnostopäivää. Näiden lisäksi järjestetään tarvittaessa erilliset nostopäivät kahdella nosturilla nostettaville veneille.

KEVÄT 2024

Perjantai 17.5.
Pohjoisrannan nostopaikka E (2 nosturilla nostettavat veneet)

Lauantai 18.5.
Etelärannan nostopaikat A, B, C, D, E (koko alue)
Pohjoisrannan nostopaikat C, D, E (aallonmurtaja)

Lauantai 25.5.
Etelärannan nostopaikat A, B, C, D, E (koko alue)
Pohjoisrannan nostopaikat A, B (Luotsin ja huoltolaiturin edusta)

SYKSY 2024

Lauantai 28.9.
Etelärannan nostopaikat A, B, C, D, E (koko alue)
Pohjoisrannan nostopaikat A, B (Luotsin ja huoltolaiturin edusta)

Perjantai 4.10.
Pohjoisrannan nostopaikka E (2 nosturilla nostettavat veneet)

Lauantai 5.10.
Etelärannan nostopaikat A, B, C, D, E (koko alue)
Pohjoisrannan nostopaikat C, D, E (aallonmurtaja)

Yhteisnostoihin tulee ilmoittautua ennakkoon viimeistään 10 vrk ennen nostopäivää alla olevalla lomakkeella tai ottamalla yhteyttä seuran toimistolle. Jälki-ilmoittautuneilta peritään 20 € lisämaksu.

Ilmoittautumalla yhteisnostoon sitoudut noudattamaan yhteisnostoon osallistuville laadittuja ohjeita.

Yhteisnoston osallistumismaksu määräytyy nostoista aiheutuvien kulujen mukaisesti, eli nostokoneyrityksen veloittama summa ja muut nostoista aiheutuneet kulut jaetaan yhteisnostoon osallistuvien kesken (1 x osallistumismaksu / alkava 15 min).

Mikäli yhteisnoston yhteydessä joudutaan nostamaan masto tai käyttämään erillistä levittäjää, veloitetaan veneen omistajalta 1,5 kertainen osallistumismaksu. Kahden nosturin käytöstä veloitetaan kaksinkertainen maksu.

Nostojärjestys tulee nähtäville Pirttiniemen ilmoitustaululle ja seuran nettisivuille viikkoa ennen nostopäivää. Huomioithan, että etukäteen ilmoitettu nostoaikataulu on suuntaa antava.

Luotsi-toimintakeskuksessa toimii yhteisnostopäivinä kahvio.

Ilmoittautuminen yhteisnostoon

Lasku-/nostopäivä:
Erillinen maston nosto:
Tarve levittäjälle:

Huom! Maston nostamiseen/kaatamiseen suositellaan käytettäväksi etelärannan huoltolaiturilta löytyvää mastonosturia (käyttömaksu sisältyy venepaikkamaksuun).

Ohjeet:

Yhteisnostoon osallistuvien ohjeet löydät täältä.