Kallavesj´-messuilta parhaat vinkit tulevaan veneilykauteen

12.2.2020

Vuoden 2019 veneilyseuraksi valitussa Kuopion Pursiseurassa valmistaudutaan jälleen seuran vuoden isoimpaan talkoopuristukseen, 27.-29.3.2020 järjestettäviin Kallavesj´-messuihin.

Kuopio-hallissa jo 57. kerran järjestettävän tapahtuman järjestelyihin osallistuu vuosittain yli 100 vapaaehtoista talkoolaista.

– Messut ovat herättäneet jälleen erittäin paljon kiinnostusta ja messupaikat on jo varattu muutamaa paikkaa vaille täyteen. Kaikki alueen venealan toimijat ovat vahvasti edustettuina, messupäällikkö Jani Kelo kertoo.

Esillä on siis jälleen runsaasti veneuutuuksia, mutta toki messuilla riittää myös paljon muutakin nähtävää ja koettavaa.  Messut avaa Venealan Keskusliitto Finnboat ry:n toimitusjohtaja Jarkko Pajusalo. Yleisölle on tarjolla myös kalastusopas Teemu Hiltusen tietoiskuja ja Villen Veneen veneenhuoltonäytöksiä. Messuilla nähdään myös huikea muotishow. Perheen pienimpiä viihdyttää taikuri Tapio Salomaa ja Pikku-Kipparin puuhanurkka.

Yleisöllä on Kallavesj´-messuille pääyhteistyökumppani Savon Sanomien mahdollistama vapaa pääsy ja tapahtumaan pääsee ilmaiseksi bussilla Kuopion keskustasta, jolloin auton voi jättää kätevästi toriparkkiin.

Myös Kuopion koululaiset on kutsuttu messujen avajaispäivänä tutustumaan messujen tarjontaan ja koululaisia varten järjestettyihin tehtävärasteihin.

Kallavesj´-messut Kuopio-hallissa 27.-29.3.2020. Avoinna pe 11-18, la 10-18 ja su 10-16.