Kevätkokous pidettiin 15.3.

16.3.2022

Kuopion Pursiseuran sääntömääräinen kevätkokous pidettiin Luotsi-toimintakeskuksessa tiistaina 15.3. Kokoukseen osallistui 27 seuran jäsentä.

Tervetulotoivotusten yhteydessä julkistettiin myönnetyt huomionosoitukset:

• Jouko Hämäläinen, kunniajäsen
  • Ossi Sivén, Tukikippari
  • Jari Korkalainen ja Anne Kaitosalo, Tukikippari
  • Riitta Pettersson, SPV:n hopeinen seura-ansiomerkki

Kokouksessa esitettiin hallituksen laatima vuosikertomus ja vahvistettiin tilinpäätös. Hallitukselle ja muille vastuuvelvollisille myönnettiin vastuuvapaus vuodelta 2021.

Kallavesj’-messujen peruuntumisen takia kokouksessa käsiteltiin lisäksi korjattu tulo- ja menoarvio. Hallitus valtuutettiin tarvittaessa perimään varsinaisilta jäseniltä enintään 50 euron ylimääräinen jäsenmaksu syyskauden 2022 aikana.

Muiden asioiden yhteydessä keskusteltiin veneiden pohjapesurin hankintamahdollisuuksista ja kiinteän veneiden huoltopaikan järjestämisestä Pirttiniemeen. Todettiin, ettei tällä hetkellä ole mahdollista hankkia pohjapesuria tai järjestää kiinteää huoltopaikkaa.

Varsinaisen kokouksen jälkeen tilaisuus jatkui keskustelutilaisuutena, jossa aiheena oli Kallavesj’-messujen kehittäminen.

Kokousmateriaalit ovat nähtävillä seuran toimistolla.