Kutsu Kuopion Pursiseuran kevätkokoukseen

8.3.2021

Kuopion Pursiseuran sääntömääräinen kevätkokous pidetään tiistaina 16.3.2021 klo 19.00 Luotsi-toimintakeskuksessa (Vesitie 17).

Kokouksessa käsitellään seuraavat asiat:

1. Kokouksen avaus
  2. Valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, kaksi pöytäkirjantarkastajaa ja tarvittaessa kaksi ääntenlaskijaa
  3. Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus
  4. Hyväksytään kokouksen työjärjestys
  5. Esitetään tilinpäätös ja vuosikertomus sekä tilintarkastajan ja toiminnantarkastajan lausunnot
  6. Päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä hallitukselle ja muille vastuuvelvollisille
  7. Käsitellään korjattu tulo- ja menoarvio vuodelle 2021
  8. Muut asiat
  9. Kokouksen päättäminen

Kokousmateriaalit saa etukäteen pyydettäessä toimistolta.

Kokoukseen tulee ilmoittautua etukäteen perjantaihin 12.3.2021 mennessä sähköpostitse kuops(at)kuopionpursiseura.fi tai puhelimitse 040 760 3446. Ilmoittautumisen yhteydessä tulee mainita, jos haluaa osallistua kokoukseen etäyhteyden avulla.

Suosittelemme kokoukseen osallistuville kasvomaskin käyttöä.

Tervetuloa!

HALLITUS