Syyskokouksessa palkittiin ansioituneita ja valittiin uusia hallituksen jäseniä

22.11.2018

Kuopion Pursiseuran sääntömääräinen syyskokous järjestettiin Pohjois-Savon Osuuspankin pankkisalissa tiistaina 20.11. Kokoukseen osallistui 41 seuran jäsentä.

Kokouksen alussa Kyösti Leikas luovutti perinnetoimikunnan mittavan arkistointityön tuotoksen seuran käyttöön.

Kokouksen alussa palkittiin myös vuoden aikana ansioituneita jäseniä.

Matkaveneilytoimikunta julkisti vuoden veneilijäperheen palkinnon saajaksi Kristian Kakon perheen.

Kaapo Mätölle luovutettiin Saimaan alueen vuoden purjehtija -palkinto.

Kilpailu- ja junioritoimikunta palkitsivat Erik-Mikael Erikssonin (matkavene), Joni Päivisen (laser) ja Kaapo Mätön (opti) mestariviireillä osoituksena menestymisestä kilpailukauden aikana.

Junioritoimikunta palkitsi Kaapo Mätön KuoPS harrastuspokaali –kiertopalkinnolla ja Joni Päivisen Vuoden kevytvenepurjehtija –kiertopalkinnolla. Osuuspankin stipendit myönnettiin Ella LapilleMarkus Hämäläiselle ja Martti Kermanille.

Kilpailutoimikunta palkitsi Vesa Pölkin Seilorin taulu –kiertopalkinnolla ja Heikki Juutisen Haastajan kiulu –kiertopalkinnolla.

Kokouksessa määrättiin jäseniltä perittävät maksut sekä vahvistettiin hallituksen laatima toimintasuunnitelma ja talousarvio tulevalle vuodelle.

Kokouksessa valittiin hallituksen jäsenet erovuoroisten tilalle. Uudeksi talouskommodoriksi valittiin Antti Eskelinen. Erovuorossa ollut Arja Soramäki jatkaa messutoimikunnan puheenjohtajana.

Hallituksessa jatkavat myös Ossi Sivén (kommodori), Arto Boman (2. varakommodori), Anna Mättö (junioritoimikunta), Riitta Pettersson (järjestelytoimikunta), Joni Päivinen (kilpailutoimikunta), Antti Iire (koulutustoimikunta) ja Henrik Fogelholm (matkaveneilytoimikunta).