Syyskokous pidettiin 23.11.

24.11.2021

Kuopion Pursiseuran sääntömääräinen syyskokous pidettiin Luotsi-toimintakeskuksessa tiistaina 23.11. Kokoukseen osallistui 28 seuran jäsentä.

Kokouksessa vahvistettiin toimintasuunnitelma ja tulo- ja menoarvio sekä liittymis-, jäsen- ja venepaikkamaksujen suuruudet seuraavalle kalenterivuodelle. Kokousmateriaalit on saatavilla seuran toimistolta.

Seuran uudeksi kommodoriksi valittiin Antti Iire ja 2. varakommodoriksi Harri Saastamoinen. Juniori- ja kevytvenetoimikunnan puheenjohtajaksi valittiin Anna Mättö, järjestelytoimikunnan puheenjohtajaksi Virpi Vähämaa ja messutoimikunnan puheenjohtajaksi Ari Pietiläinen

Antti Eskelinen erosi 1. varakommodorin tehtävästä ja hänen tilalleen valittiin Arja Soramäki. Antti Iiren tilalle koulutustoimikunnan puheenjohtajaksi valittiin Rosemarie Iire.

Hallituksessa jatkavat myös Tarmo Föhr (kilpailutoimikunta) ja Tero Hakkarainen (matkaveneilytoimikunta).

Tilintarkastajaksi valittiin Juha Tissari ja toiminnantarkastajaksi Seppo Karvinen. Varatilintarkastajaksi valittiin SYS Audit Oy ja varatoiminnantarkastajaksi Aimo Laitinen.

Huomionosoitukset

Heikki Petterssonille myönnettiin seuran kunniajäsenen arvo ja Harri Saastamoinen nimitettiin Tukikippariksi.

Matkaveneilytoimikunta julkisti vuoden veneilijäperheen palkinnon saajaksi Jere ja Eeva Mäki-Patolan perheen.

Kilpailutoimikunta palkitsi Erik-Mikael Erikssonin mestariviirillä, Alvar Kuustosen Haastajan kiulu -kiertopalkinnolla ja Asko Hämäläisen Seilorin taulu -kiertopalkinnolla.

OP Pohjois-Savon stipendit myönnettiin Hertta Remsulle, Tarmo Föhrille ja Juha-Matti Kokkoselle.