Syyskokous pidettiin 24.11.

25.11.2020

Kuopion Pursiseuran sääntömääräinen syyskokous pidettiin Luotsi-toimintakeskuksessa tiistaina 24.11. Kokoukseen osallistui 18 seuran jäsentä.

Kokouksessa vahvistettiin toimintasuunnitelma ja tulo- ja menoarvio sekä liittymis-, jäsen- ja venepaikkamaksujen suuruudet seuraavalle kalenterivuodelle.

Koronapandemiasta aiheutuneiden kulujen ja tulonmenetysten korvaamiseksi varsinaisilta jäseniltä peritään 50 euron ylimääräinen jäsenmaksu. Ylimääräinen jäsenmaksu ei koske muita jäsenryhmiä kuin varsinaisia jäseniä. Jäsenmaksut laskutetaan joulukuun aikana ja maksujen eräpäivä on 1.1.2021. Osamaksumahdollisuutta voi tiedustella seuran toimistolta.

Venepaikkamaksut määräytyvät jatkossa veneen mittojen mukaan. Aiemmin maksut ovat määräytyneet venepaikan leveyden mukaisesti. Jatkossa vuosipaikan ja pelkän talvipaikan lisäksi on mahdollisuus varata myös pelkkä laituripaikka kesäksi. Ylimääräisistä trailereista, pukeista ja peräkärryistä peritään säilytysmaksu.

Vuoden 2021 maksut löydät täältä

Hallituksen kokoonpano säilyi entisellään. Tilintarkastajaksi valittiin Juha Tissari ja toiminnantarkastajaksi Seppo Karvinen. Varatilintarkastajaksi valittiin SYS Audit Oy ja varatoiminnantarkastajaksi Aimo Laitinen.

Jänissalon lupahanke

Kokouksessa käsiteltiin meneillään olevaa Jänissalon tukikohdan lupahanketta. Kokouksessa päätettiin hyväksyä Tornator Oyj:n myyntitarjous osuuksista Ohtaanniemen osakaskunnan yhteiseen vesialueeseen, jotta olemassa olevalle laiturille, poijuille ja aallonmurtajan jatkeelle saataisiin aluehallintoviraston edellyttämät luvat ajan tasalle. Hallitus valtuutettiin hoitamaan vesialueen ostoon ja lupaprosessiin liittyvät käytännön järjestelyt.

Huomionosoitukset

Pasi Hannula ja Antti Hirvonen nimitettiin Tukikippareiksi ja Mika Jauhiaiselle (Kallaveden Vene & Traktori) myönnettiin KuoPS:n standaari.

Matkaveneilytoimikunta julkisti vuoden veneilijäperheen palkinnon saajaksi Simo ja Sanna Parnin perheen.

Kilpailutoimikunta palkitsi Alvar Kuustosen mestariviirillä, Erik-Mikael Erikssonin Haastajan kiulu -kiertopalkinnolla ja Ville Mustosen Seilorin taulu -kiertopalkinnolla.

Seppo Jormalaista, Seppo Laitista, Niilo Korhosta ja Mauri Saariota muistettiin Motonetin lahjakorteilla aktiivisesta osallistumisesta Iivarinsalon laituritalkoisiin.