Syyskokous pidettiin 28.10.

28.10.2023

Kuopion Pursiseuran sääntömääräinen syyskokous pidettiin Luotsi-toimintakeskuksessa lauantaina 28.10. Kokoukseen osallistui 47 seuran jäsentä.

Tervetulotoivotusten yhteydessä julkistettiin myönnetyt huomionosoitukset:

• Seppo Laitinen, kunniajäsen
  • Erkki Nuutinen, tukikippari nro 99
  • Ville Miskala perheineen, vuoden veneilijäperhe
  • Asko Hämäläinen, mestariviiri (Racing 1 -luokka)
  • Erik-Mikael Eriksson, mestariviiri (Racing 2 -luokka)
  • Heikki Juutinen, haastajan kiulu -kiertopalkinto
  • Mikko Miettinen, seilorin taulu -kiertopalkinto
  • Kaapo Mättö, OP Pohjois-Savon stipendi
  • Hilla Magga, OP Pohjois-Savon stipendi
  • Oliver Haatainen, OP Pohjois-Savon stipendi

Kokouksessa vahvistettiin toimintasuunnitelma ja tulo- ja menoarvio sekä liittymis-, jäsen- ja venepaikkamaksujen suuruudet seuraavalle kalenterivuodelle. Kokousmateriaalit on saatavilla seuran toimistolta.

Seuran kommodorina jatkaa Antti Iire, 2. varakommodorina Harri Saastamoinen ja juniori- ja kevytvenetoimikunnan puheenjohtajana Anna Mättö. Uudeksi järjestelytoimikunnan puheenjohtajaksi valittiin Ulla Carroll-Hämäläinen.

Hallituksessa jatkavat myös Mikko Kuparinen (1. varakommodori), Tarmo Föhr (kilpailutoimikunta), Jussi Hämäläinen (koulutustoimikunta) ja Tero Hakkarainen (matkaveneilytoimikunta).

Ari Pietiläisen tilalle hallitukseen ei valittu ketään. Päätettiin, että 1. varakommodori Mikko Kuparinen toimii puheenjohtajana messutoimikunnassa.

Tilintarkastajaksi valittiin Juha Tissari ja toiminnantarkastajaksi Seppo Karvinen. Varatilintarkastajaksi valittiin SYS Audit Oy ja varatoiminnantarkastajaksi Aimo Laitinen.

Varsinaisen kokouksen jälkeen tilaisuus jatkui keskustelutilaisuutena, jonka aiheena oli seuran toimintastrategia vuosille 2024-2027.