Tero Hakkarainen aloittaa uutena satamamestarina

22.9.2021

Tero Hakkarainen on valittu Kuopion Pursiseuran uudeksi satamamestariksi. Tero aloittaa tehtävässään marraskuun alussa.

Uuden satamamestarin haku aloitettiin toukokuun lopulla. Tehtävään hakeneiden hakemukset käsiteltiin hallituksen kokouksessa elokuussa  ja syyskuun alussa pidettyihin haastatteluihin kutsuttiin kaksi hakijaa. Haastattelijoiksi valtuutettiin Ossi Sivén, Arto Boman, Pasi Hannula ja Jani Kelo.

Haastatteluissa arvioitiin hakijoiden osaamista, yhteistyökykyä ja käytettävyyttä/tavoitettavuutta. Osaamisen osalta arvioitiin myös seuratoiminnan ja toimintatapojen tuntemusta. Osa-alueet pisteytettiin haastattelujen perusteella asteikolla 1–5.

Seuran hallitus teki päätöksen satamamestarin valinnasta tiistaina 21.9. pitämässään kokouksessa haastattelijoiden tekemän esityksen perusteella.