Tervetuloa mukaan talkoisiin Kallavesj’-messuille!

9.12.2019

Kallavesj’ 2020 -messut järjestetään Kuopio-hallissa 27.-29.3. Tapahtuman toteuttamiseen on osallistunut vuosittain yli 100 aktiivista Kuopion Pursiseuran jäsentä ja myös ensi keväälle tarvitaan talkoolaisia erilaisiin tehtäviin niin rakentamisaikana (24.3. alkaen) kuin messupäivienkin aikana.

Talkoisiin ovat lämpimästi tervetulleita kaikki seuran jäsenet ja myös uusien jäsenten toivotaan ottavan osaa vuoden isoimman ja seuran toiminnan kannalta erittäin merkittävän tapahtuman järjestelyihin.

Kaikille löytyy varmasti mielekästä tekemistä ja pienikin apu on tarpeen. Lisätietoa eri tehtävistä ja yhteystiedot ilmoittautumisia varten löydät alta.

Rakentaminen ja purku:

Näyttelyosastojen merkkaus, kahviloiden rakentaminen, esiintymislavan kasaus, näytteilleasettajien kuljetuskaluston pesu, rakenteiden purku ja siivous.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen: Tero Hakkarainen, 050 379 3225, tero88.hakkarainen(at)gmail.com

Kuljetukset:

Tavaroiden kuljetus Pirttiniemestä Kuopio-hallille ja takaisin sekä juoksevien asioiden hoitaminen messujen aikana.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen: Pasi Hannula, 040 503 4486, pasi.hannula(at)gmail.com

Sähkötyöt:

Sähköliittymien asennus ja purku sekä päivystys messujen aikana.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen: Kalle Heikkinen, 040 519 5607, kallehe(at)outlook.com

Siivous ja ylläpito:

Yleisen siisteyden ylläpito messujen aikana ja tilattujen osastosiivousten hoitaminen messupäivien välissä.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen: Terttu Hartikainen, 044 597 9945, tepa.hartikainen(at)gmail.com

Info ja narikka:

Näytteilleasettajien opastus rakentamisaikana, kävijöiden opastus messujen aikana ja narikan hoitaminen.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen: Ulla Vuori, 040 546 3889, ullahelina(at)gmail.com

Pankki:

Messujen rahaliikenteen hoitaminen.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen: Jari Korkalainen, 044 366 6546, korkalainenjari(at)outlook.com

Kahvila Kummeli ja Kahvila Reimari:

Kahviotuotteiden valmistus ja esille laitto, siisteyden ylläpito sekä myynti.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen: Riitta Pettersson, 040 565 5109, riittapettersson50(at)gmail.com

Grilli:

Grillin kasaaminen, makkaranpaisto ja myynti.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen: Jari Kettunen, 040 732 1854, jari.kettunen(at)ohjelmointirengas.fi

Seuran osasto:

Seuran toiminnan esittely kävijöille ja aktiivinen jäsenhankinta.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen: Jani Kelo, 040 760 3446, kuops(at)kuopionpursiseura.fi

Järjestyksenvalvonta:

Järjestyksenvalvontatehtävät.