Lasten purjehduskoulu

Kuopion Pursiseura järjestää 7-13-vuotiaille suunnatun lasten purjehduskoulun Pirttiniemen tukikohdassa kesäkuun alussa. Purjehduskoulun tavoitteena on oppia turvallisen purjehduksen ja veneilyn perusteita optimistijollalla leikkien, pelien ja hauskanpidon lomassa. Purjehduskoulu koostuu käytännön harjoitteista vesillä ja maissa sekä ytimekkäistä oppimistuokioista veneilytietouden parissa. Osallistujien tulee olla uimataitoisia, mutta aiempaa veneilykokemusta, omaa venettä tai purjehdusvarusteita ei vaadita.

Purjehduskoulun jälkeen on mahdollista jatkaa purjehdusharrastusta Kuopion Pursiseuran järjestämissä viikkoharjoituksissa. Viikkoharjoituksiin osallistuminen edellyttää seuran jäsenyyttä. Lisätietoa jäsenyydestä löydät täältä.

Ajankohta:
Leiri 1: 3.-7.6.2024 (ma-pe klo 9.00-15.00)
Leiri 2: 10.-14.6.2024 (ma-pe klo 9.00-15.00)

Paikka:
Luotsi-toimintakeskus, Pirttiniemi (Vesitie 17, 70460 Kuopio, ks. ajo-ohjeet)

Osallistumismaksu:
185 € (KuoPS:n jäsenille 150 €)

Osallistumismaksu sis. lounaan ja välipalan

Ilmoittautuminen:
Ma 20.5.2024 mennessä alla olevalla lomakkeella

Lisätietoja:
050 547 5204 / anna.matto(at)gmail.com

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu lasten purjehduskouluun täyttämällä alla oleva ilmoittautumislomake.

Huom! Leireille otetaan mukaan max. 10 lasta ilmoittautumisjärjestyksessä.

Osallistun leirille:
Haluan liittyä Kuopion Pursiseuran jäseneksi:
Kuvauslupa: