Pirttiniemen huvila

Etsitkö juhla- tai kokoustilaa?

Pirttiniemen huvila tarjoaa erinomaiset puitteet erilaisten tilaisuuksien järjestämiseen.

Huvila sijaitsee Kallaveden rannalla vain muutaman kilometrin päässä Kuopion keskustasta osoitteessa: Vesitie 15, 70460 Kuopio. Katso ajo-ohjeet täältä.

Kaksikerroksisesta huvilasta löytyy runsaasti istumapaikkoja sekä ala- että yläkerrasta. Yläkerrassa on lisäksi sohvaryhmiä ja pystybaari. Yhteensä huvilalle mahtuu n. 75 henkilöä.

Alakerrassa sijaitsevan keittiön varustukseen kuuluu liesi, kiertoilmauuni, mikro, kahvi- ja vedenkeitin sekä kaksi korkeaa jääkaappia. Astiastoa huvilalla ei ole.

Huvilan vuokra on 600 € / vrk (KuoPS:n jäsenille 350 € / vrk). Varauksen yhteydessä peritään 100 € varausmaksu. Varausmaksua ei palauteta. Loppusumma laskutetaan tilaisuuden jälkeen.

Huvila on suljettu talvikauden (joulu-maaliskuu) ajan.

Pirttiniemen huvilan vuokraajan ohjeet löydät täältä.

Tiedustelut ja varaukset (ma-pe klo 9-15): 040 760 3446, kuops(at)kuopionpursiseura.fi