Kysely Kallavesj’-messujen järjestelyistä – vastaa pian!

11.9.2021

Kallavesj'-messut on Kuopion Pursiseuran järjestämä veneilyn, matkailun ja vapaa-ajan suurtapahtuma. Kallavesj'-messujen tarkoitus on edistää veneilyä ja tuoda KuoPS:n toimintaa tutuksi suurelle yleisölle.

Kallavesj'-messut jouduttiin perumaan koronan takia vuosina 2020 ja 2021, mutta tällä hetkellä näyttäisi siltä, että ensi keväänä messut voitaisiin taas järjestää normaalisti. Kuopio-halli on varattu tapahtumaa varten 1.-3.4.2022.

Tapahtuman järjestelyihin on osallistunut vuosittain yli 100 vapaaehtoista seuran jäsentä ja tapahtuman taloudellinen vaikutus seuran toimintaan on merkittävä.

Haluamme kartoittaa jäsenten mahdollisuuksia osallistua Kallavesj'-messujen järjestelyihin ensi keväänä. Käy siis vastaamassa alla olevan linkin kautta löytyvään kyselyyn mahdollisimman pian.

Kiitos jo etukäteen!

P.S. Kyselyä saa jakaa eteenpäin myös muiden perheenjäsenten vastattavaksi.