Vuokraajan ohjeet

Vuokra:

Huvilan vuokra on 600 € / vrk (KuoPS:n jäsenille 350 € / vrk). Varauksen yhteydessä peritään 100 € varausmaksu. Varausmaksua ei palauteta. Loppusumma laskutetaan tilaisuuden jälkeen.

Avaimet:

Avaimet saa satamamestarilta (puh. 0400 571 382) tilaisuutta edeltävänä päivänä. Avaimet tulee palauttaa satamamestarin ohjeistuksen mukaisesti tilaisuuden jälkeisenä päivänä.

Satamamestari tarkastaa paikkojen kunnon ennen tilaisuutta ja tilaisuuden jälkeen. Vuokraaja on korvausvelvollinen, mikäli tavaroita todetaan kadonneiksi, särkyneiksi tai vaurioituneiksi.

Siivous:

Huvilan loppusiivous sisältyy vuokraan, mikäli varauksen yhteydessä ei ole muuta sovittu.

Vuokraajan vastuulla on kuitenkin viedä roskat jätepisteeseen, kerätä pullot/tölkit kasaan (esim. jätesäkkiin) ja laittaa huonekalut alkuperäisille paikoilleen.

Tupakointi ja avotulen teko:

Tupakointi ja avotulen teko on KIELLETTY sisätiloissa, terassilla ja parvekkeella.

Lähtiessä tarkista, että:

• keittiön sähkölaitteiden virrat on katkaistu (kahvinkeitin, liesi ym.)
  • valot on sammutettu
  • kaikki ovet ja ikkunat on lukittu

Päivystysnumero:

0400 571 382

Tiedustelut ja varaukset:

040 760 3446, kuops(at)kuopionpursiseura.fi

Pirttiniemen huvila on kulttuurihistoriallisesti arvokas suojelukohde, joten toivomme, että käytät huvilaa sen vaatimalla arvokkuudella.